czwartek, 4 stycznia 2018

2017 VS. 2018 #GOALS

2018
Oto moje cele na ten rok. Częściowo to te, których nie ogarnęłam w zeszłym roku (w przyrodzie nic nie ginie).
1.  Zostać wolontariuszem w schronisku dla zwierząt. 
2. Jeszcze bardziej się zorganizować - teraz wymaga tego ode mnie praca
3. Odkładać min. 10% swoich przychodów netto. 
4. Ćwiczyć 6/7 dni w tygodniu
5. Jeść rozsądnie.
6. Sprzątać częściej - 2017 przebił 2016 na łeb i szyję. 
7. Nie kupować rzeczy które już mam - come on, 5 takich samych czarnych t-shirtów?  
8. Pewniej rozmawiać w języku angielskim. 
9.   Podnieść poziom języka angielskiego- sprawdzić to za pomocą jakiegoś testu - jeden w styczniu kolejny w grudniu
10. Sprzedać/oddać rzeczy w których nie chodzę - mam pełną szafę ale nie chodzę w większości rzeczy.
11. Kupić konsolę - kupiłam telewizor, teraz czas na kolejny krok! 
12. Kupić nowego dużego laptopa - mam staruszka od gimnazjum, zaczyna się psuć i pomimo sentymentu chyba czas na coś nowego :( 
13. Nie przemęczać się  - czasem nakładam na siebie milion obowiązków i nie potrafię się ze wszystkim wyrobić - zarywam nocki i śpię po 4h
14. Wysypiać się!!! - spać ok. 7-8h na dobę a nie 3,3,3,2 i nagle 12 z dupy  
15. Nauczyć się czegoś nowego - np. gotować
16. Zdać prawo jazdy.
17.  Wziąć udział w wyzwaniu książkowym & filmowym - o tym innym razem
18. Podjąć wyzwanie - 30 dni z Mel B
19. Pić maksymalnie 2 kawy w ciągu dnia - reszta cappucino lub zbożowa!
20. Stać się bardziej cierpliwą osobą. 
21. Wygrać jakiś konkurs - nie chodzi o samą nagrodę, ale o fakt wygrania w czymś, zdobycia podium.
22. Nie przeklinać!  
 
23. Nie spóźniać się na autobusy!!!  
24. Przestać się garbić - wyglądam okropnie gdy siedzę przed komputerem... 
25. Jeść regularnie! 
26. Ustalić swój budżet i się go trzymać!
27. Spędzać czas wolny bardziej kreatywnie!
28. Pić więcej wody - 1,5l dziennie to minimum!
29. Nie przejmować się ludźmi, którzy na to nie zasługują!
30. Przejechać na rowerku ponad 20 km.
31. Przebiec ciągiem 10 km - lub 1 godzinę - bez zatrzymywania się! 
32. Nie podjadać - było o zdrowszym odżywianiu, ale nie było o podjadaniu! 
33. Być milszą dla ludzi - karma wraca!
34. Kupić samochód. 

2017 
A tutaj małe zestawienie tego udało mi się zrobić (niebieskie) i czego nie (czerwone). Udało mi się wykonać równo 50% tego co sobie założyłam. Uważam to za całkiem dobry wynik ;) 
1: Być lepszym człowiekiem - uważam, że ogólnie nie jestem złym człowiekiem, pomagam innym itd. Ale w nowym roku chcę robić to na większą skalę 
2: Zorganizować się - jestem najbardziej niezorganizowaną osobą na świecie... 
3: Odłożyć min. 1000 zł - i dać na lokatę - jestem dorosła więc muszę zacząć odkładać pieniądze. 1000 zł to nie dużo a z moich obliczeń wynika, że w rok powinnam się bez najmniejszego problemu wyrobić. 
4: Zmienić wygląd swojej sylwetki - tak, tak, schudnąć, ale ujęłam to w innych słowach. 
5: Zdrowiej się odżywiać - nie żreć w Mc Donalds! Trochę już to wprowadziłam, np. codziennie staram się pić sok z marchwi. 
6: Więcej ruchu - sport to zdrowie! 
7: Utrzymywać w domu relatywny porządek - to do czego dopuściłam w 2016 nie powinno mieć miejsca. NOPE
8: Nie odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę - nawiązanie do pkt. 2. NOPE
9: Zadbać lepiej o swoje ciało i ogólnie o samą siebie - chodzi głównie o ruch i jedzenie, nie chce być śmietnikiem żywieniowym! 
10: Nie kupować pierdół - no chyba, że na Aliexpress! NOPE
11: Dodawać regularnie posty - i to nie regularnie 2 na miesiąc...  NOPE
12: Nie bać się mówić do ludzi!!! - mam problem z wszelakimi wystąpieniami publicznymi - a do tego jestem kelnerką więc już w pracy pokonuję swój irracjonalny strach.
13: Nie bać się mówić szczerze - w ostatnich dniach trochę to wykonałam i teraz mam na studiach bandę obrażonych dzieciaków (najstarsze ma ponad 30 lat - aleeeee jaja :l) 
14: Podnieść poziom języka angielskiego- sprawdzić to za pomocą jakiegoś testu - jeden w styczniu kolejny w grudniu
15: Sprzedać/oddać rzeczy w których nie chodzę - mam pełną szafę ale nie chodzę w większości rzeczy.
16: Odpisywać ludziom na wiadomości - jak nie odpiszę zaraz po przeczytaniu to prawdopodobieństwo, że zrobię to jeszcze tego samego dnia jest niskie...
17: Kupić konsolę - kupiłam telewizor, teraz czas na kolejny krok! NOPE
18: Kupić nowego dużego laptopa - mam staruszka od gimnazjum, zaczyna się psuć i pomimo sentymentu chyba czas na coś nowego :( NOPE
19: Nie przemęczać się  - czasem nakładam na siebie milion obowiązków i nie potrafię się ze wszystkim wyrobić - zarywam nocki i śpię po 4h NOPE
20: Wysypiać się!!! - spać ok. 7-8h na dobę a nie 3,3,3,2 i nagle 12 z dupy NOPE
21: Spędzać więcej czasu z bliskimi - muszę wygospodarować czas, no muszę i koniec. 
22: Pojechać na kolejne "wakacje życia" - Kalifornia czeka!!! 
23: Nauczyć się czegoś nowego - np. gotować
24: Nie kupować nowych paletek do makijażu - z połowy i tak średnio korzystam chociaż się staram NOPE
25: Zdobyć wizę J1 - w tym roku może się to okazać problematyczne a bardzo chcę wypełnić pkt 14 i 22!
26: Zdać prawo jazdy - myślę, że zacznę we wrześniu i do końca '17 ogarnę :D NOPE
27: Wziąć udział w wyzwaniu książkowym & filmowym - o tym innym razem NOPE
28: Podjąć wyzwanie - 30 dni z Mel B NOPE
29: Wychodzić 1 przestanek wcześniej! (chyba, że jest na maksa długi - powyżej 1km) 
30: Spłacić semestr na uczelni z góry - niby nic, ale te parę stówek miesięcznie zawsze lepiej mieć. NOPE
31: Przestać się garbić - wyglądam okropnie gdy siedzę przed komputerem... NOPE
32: Jeść regularnie! - śniadanie kurczę no! Zawsze zapominam i chodzę pół dnia głodna.NOPE
33: Ustalić swój budżet i się go trzymać! - ofkors w Stanach również!NOPE
34. Spędzać czas wolny bardziej kreatywnie!
35: Pić więcej wody - 1,5l dziennie to minimum!NOPE
36: Nie przejmować się ludźmi, którzy na to nie zasługują!
37: Przejechać na rowerku ponad 20 km. NOPE
38: Przebiec ciągiem 10 km - lub 1 godzinę - bez zatrzymywania się!  NOPE
39: Nie podjadać - było o zdrowszym odżywianiu, ale nie było o podjadaniu! NOPE
40: Być milszą dla ludzi - karma wraca!
41: Wykorzystać kosmetyki przed utratą ich ważności.
42: Nie wyrzucać jedzenia! Nienawidzę tego, ale czasem o czymś zapomnę, nie zjem i potem jest mi głupio to wyrzucać... Nie lubię marnować żywności...
43: Kończyć to się zaczęło. NOPE
44: Pić mniej piwa! - Zobaczyłam wyciąg z konta i kwota zostawiona w żabce, gdzie kupuję zwykle hot dogi lub piwo była imponująca - w złą stronę :v 
45: Jeść mniej czekolady, chipsów i majonezu - moje trio grubości.
46: Pić maksymalnie 2 kawy w ciągu dnia - reszta cappucino lub zbożowa! NOPE
47: Stać się bardziej cierpliwą osobą. NOPE
48: Wygrać jakiś konkurs - nie chodzi o samą nagrodę, ale o fakt wygrania w czymś, zdobycia podium - rzadko biorę w czymkolwiek udział a jak wiadomo kto nie ryzykuje ten nie pije szampana!
49: Nie przeklinać!  
NOPE
50: Nie spóźniać się na autobusy!!!  NOPE
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz