sobota, 6 stycznia 2018

01/06/2018 #HOME #WORKOUT #HOUSEKEEPING #PLANNING

Dobry wieczór,
Dzisiaj dzień raczej na spokojnie. Sobota - więc mini porządki. Zrobiłam pranie, pozmywałam naczynia, wyjęłam naczynia ze zmywarki i ułożyłam ciuszki do szafy. 
Ale są też rzeczy ważniejsze - wyspałam się! I ćwiczyłam! 
Poza tym miałam 2 podejścia do zamówienia rzeczy z Kosmetyków z Ameryki - jutro pójdę do drogerii i czego tam nie kupię, zamówię wieczorem. Jutro też planuję kupić coś z czego będę mogła zrobić jakieś fit słodycze -  jestem przed miesiączką więc mam parcie jak jasna cholera, a nie chcę kupować i jeść batonów. 
Jak już wcześniej pisałam - zaraz po opublikowaniu wczorajszego posta poszłam poćwiczyć. Dzisiaj 20 minutowy trening całego ciała z Mel. Wykończyło mnie to :o Docelowo, chcę robić treningi które są opisane jako "30 dniowe wyzwanie z Mel B", ale od czegoś trzeba zacząć. 
Co do Internetowych zakupów - chciałam kupić parę rzeczy na stronie Victoria's Secret - ale okazało się, że wysyłka do Polski to 60 zł, a moje skromne zakupy 35, więc odpuściłam. 
Co do kwestii organizacyjnych to rozpisałam sobie treningi do końca marca (zgodnie z moim grafikiem w pracy). Nie mogę się doczekać lutego, kiedy to będę mogła zacząć używać OK System! Ale do tego czasu jakoś sobie trzeba radzić. 
Na ten moment będę czyścić z plików stary telefon i zbieram się spać. Na jutro nie mam jakichś specjalnych planów, ale najprawdopodobniej będę ogarniać rzeczy do Egzaminu w pracy. 
Bye for now!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz