poniedziałek, 15 stycznia 2018

01/15/2018 #DAYAFTERDAY #WORK #DEADLINE #BLUEMONDAY

Dobry wieczór, 
Witam w nowym tygodniu. Tygodniu pełnym wydarzeń i wyzwań. Od rana (czyli od 7:55 bo wtedy się obudziłam, lol) czułam się, jakby mnie coś w d*** ugryzło. - po mojemu, nie miałam humoru. W trakcie dnia dowiedziałam się, że mamy dzisiaj Blue Monday. Czyli moje święto hahhaha. Cały weekend chorowałam i dzisiaj nadal mnie po części trzymało. Widziałam to po swoim humorze i momentami czułam się bardzo słabo. Jednak jestem na antybiotyku, więc w sumie nie powinnam się dziwić. Na całe szczęście, za co jestem mega wdzięczna - zarówno do pracy, jak i z pracy odebrał mnie Tata. Po pracy obejrzałam serial i teraz siedzę w kocu i mam chill time. W tym tygodniu postanowiłam palować paznokcie odżywką, żeby w weekend lub chwilę po nim zrobić sobie hybrydy na ładnych i długich paznokciach. Mam to szczęście, że moje paznokcie rosną mega szybko. Zrobiłam wczoraj (przy nakładaniu pierwszej warstwy) zdjęcie i po tygodniu zamierzam zrobić drugie z porównaniem. Co może wydawać się dziwne, już teraz widzę różnicę. Myślę, że to tyle mojego biadolenia na dzisiaj! 
See yea!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz