sobota, 3 września 2016

Trip czas zacząć! #hartford #orlando

No i wreszcie zaczęłam mojego niedługiego tripa :p
. Generalnie plan jest następujący: Floryda, NYC.
 Aktualnie jestem w hotelu w Miami i opowiem trochę o moim pakowaniu i drodze z Hartford, CT do Orlando, FL. 
Jak zwykle nie zmieściłam się w walizkę :v Dostałam na lotnisku "Heavy tag", ale nie było z tego powodu żadnych konsekwencji. Oczywiście jak to ja, ubrana w milion rzeczy bo ZA CIĘŻKIE żeby włożyć je do walizki :D
 Lot jak to lot jetBlue jak dla mnie 10/10. Dlaczego? Można kupić bilet ecomony+ w którym bagaż jest wliczony w cenę, podręczny bez ograniczenia wagowego, mamy też darmowe wifi na pokładzie oraz picie i przekąski :p
 Gdy wylądowaliśmy w Orlando, FL, padało jak jasna cholera. Ale jako, że spaliśmy na lotnisku, to mieliśmy to w dupie :p
 Teraz trochę zdjęć a jutro kolejny dzień podróży - Universal Studio Resort, Orlando. 


Najlepszy "pączek" w dunkin donuts...


Widoki z samolotu :3


Kolacja w ostatni dzień 


W oczekiwaniu na lot...


W podróż w kupą :D 


Śniadanie cz. 2 


noc ...


jak już mówiłam, lekki nadbagaż 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz