poniedziałek, 27 czerwca 2016

Pierwszy day off!

Siemka, dzisiaj opowiem o swoim pierwszym dniu wolnym w tym sezonie. Dni wolne wypadają 1 raz w tygodniu, ale można je też przepracować za dodatkową gotówkę. Jako, że jestem drugi raz i niespecjalnie chce mi się pracować ponad wymiar to wzięłam swojego pierwszego day offa.

Niby nic specjalnego, bo pojechaliśmy tylko do tjmaxx, Walmart i nad wodospad, ale właśnie takie dni wolne lubię. Można odpocząć, można pospać w aucie, można wydać dużo (za dużo, stanowczo za dużo) pieniędzy. Jako, że sama siebie okrzyknęłam "Grażyna okazji" to musiałam kupić coś... Z Polski jak zawsze nie wszystko wzięłam więc moim pierwszym zakupem była torebka.

Potem wstąpiliśmy do Walmart'u na zakupy spożywcze (tak na Campie jest co jeść, ale krótko mówiąc jedzenie ssie) typu chipsy, czekolada i inne rzeczy które na ten moment wchodzą w skład "skrzynki rozpusty".

Zaraz po szybkim Walmartcie pojechaliśmy do parku stanowego nad wodospady. Byłam tam już kiedyś, ale nie pamiętałem drogi więc się zgubiliśmy(nic nowego). Gdy już znaleźliśmy co mieliśmy znaleźć pogoda się zepsuła i samo zamoczenie stopy było czymś okropny, nie mówiąc już o jakiejkolwiek kąpieli (wszyscy w strojach).

Oczywiście pozycja obowiązkowa czyli amerykański Mc Donald's. Nie wiem jakim cudem, ale nie mieli kanapki Beckon Club House, więc wzięłam 2 mc chickeny które w Stanach są w strefie dobrych cen i wcale nie są uważane za duża kanapkę! Do tego wzięłam karmelowa latte na mleku sojowym (ah ta nietolerancja laktozy :/), ale oczywiście dostałam na zwykłym więc ból brzucha był moim towarzyszem do kończą dnia. (serio, tak trudno jest powiedzieć, że nie mają mleka bez laktozy? I tak kupiłbym kawę, ale wzięłabym tabletkę na trawienie, no kurcze)

Po całej tej szalonej podróży pojechaliśmy na camp i tam do końca dnia siedzieliśmy i nasz chillout trwał w najlepsze. Co jest fajne w Day offach? To jedyny dzień kiedy możesz się wyspać, umyć bez kolejki, ładnie pomalować i wyglądać jak człowiek. I wszyscy do około wiedzą, że to ten dzień 😀


Czasem trzeba zdrowo zjeść :p 

W wolnym czasie po pracy to nawet o siłownię zahaczę 







Pozdrawiam i do następnego :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz