sobota, 25 czerwca 2016

Lot do Nowego Jorku

Dojechałam,  żyje i mam się dobrze! Czuję się jakbym nie opuściła campu tylko miała dłuższego offa.

W tym roku moja podróż była całkowicie zgodna z planem (nie to co rok temu).  Z domu wyjechalam po godzinie 2 natomiast odprawę miałam o 4 rano.  Na szczęście mieszkam mniej więcej godzine drogi od lotniska :p

Żeby być pewna,  że nie mam nad bagażu wykupiłam na lotnisku ważenie bagażu (na całym świecie można położyć sobie na jakąkolwiek wagę dostępną na lotnisku, ale nieeee w Polsce),  jak się potem okazało była niedokładna i miałam lekki bo lekki ale nadbagaż.  Jednak pani z Lufthansa była na tyle miła,  że przymknęła na to oko.

Potem czekala mnie kontrola na której oczywiście piszczałam i zostałam dokładnie przeszukania.  Po całym zamieszaniu zostało mi 1,5h czekania na samolot do Frankfurtu.  Gdy już wysiadałam z samolotu  to jak zwykle pomyliłam autobusy i pojechałam na zły terminal.  Szczęście w nieszczęściu było takie,  że we Frankfurcie na odprawę musiałam czekać prawie 4h. Więc zrobiłam sobie spacer po lotnisku (spacer do przystanku tramwajowego).  Po kolejnej odprawie i przeszukaniu siedziałam z dosyć specyficznymi ludźmi i czekalam na ludzi z mojego Campu. 

Jako, że każdy z nas miał odprawę w trochę innym czasie i miejscu to siedzieliśmy w innych miejscach w samolocie.  Podróż minęła szybko i sprawnie.  Nawet obejrzałam 2 filmy (Deadpool i Ida)! Jedzenie jak zwykle bardzo dobre :3

Gdy już doleciałam czekała mnie rozmowa z miłą panią na lotnisku która zatwierdziła moja wizę :D Na walizke jak zwykle czekalam wieki! Potem wyszłam z dziewczynami przed kawiarnie przy terminalu,  gdzie czekali na nas chłopcy z Campu. 

Podróż wanem z lotniska przez korki trwała ponad 4 godziny :v Na samym Campie zostałam przywitana przez stary skład support staffu!  Potem szybką kolacja i punkt obowiązkowy -  wypad do Walmart'u!

Pierwszy dzień i pierwsze zakupy.  Co prawda nie były jakieś ogromne (chipsy,  legginsy,  Reese's I wode) ale zawsze to coś :p Teraz wstawię parę zdjęć z samolotu ;] 

Pozdrawiam i do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz