środa, 11 kwietnia 2018

MINI HAUL #MAC #DOUGLAS #CALVINKLEIN

Ostatni miesiąc praktycznie w całości spędziłam w pracy. Mała ilość dni wolnych i potrzeba zakupów kłóciły się ze sobą. Internetowe zakupy robione na szybko, na przerwie zaspokoiły zakupowy głód. 

W sklepie Internetowym 'MAC' skorzystałam z darmowej dostawy i kupiłam gąbeczkę do makijażu. Paczka doszła w jakieś 36h a w środku znalazłam także darmowe próbki.




 Kolejne zakupy zrobiłam w Douglasie i odebrałam je po pracy :p Jedyne co mnie zdziwiło to fakt, że kurier wiózł z Warszawy do Katowic coś, co było na stanie :D




Ostatnimi już zakupami była typowa 'cebula'. Na stronie Calvin Klein najprawdopodobniej została wpisana zła cena. W efekcie body kupiłam za 39,99 (w tym momencie 279 :o). Wysyłka błyskawiczna - tak samo jak w MAC. Body bardzo wygodne i wykonane z materiału który CK wykorzystuje też do swoich bokserek - bardzo przyjemne w dotyku.
 
Już jutro pojawi się post o moich Rossmannowych zakupach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz