piątek, 13 kwietnia 2018

HAUL DOMOWY #JYSK #PEPCO #HOME&YOU #H&M + #ROSSMANN

Dzisiaj trochę poszalałam, poszłam po serek wiejski wyszłam z milionem rzeczy :( 


1. "Pierdolnik" do zbierania kurzu - super sprawa, nienawidzę gdy wycieram coś na mokro i nagle pod szmatą jest kilo kurzu... - JYSK - 13, 05 
2. Skarpetki zimowe - kooocham skarpetki i szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, że można je kupić w sklepie JYSK - 4,35 
3. Sztuczne roślinki w ilości 2 :D - nie mam ręki do roślin - albo w moim mieszkaniu jest za mało słońca, żeby cokolwiek przeżyło... - w takim wypadku małe sztuczne roślinki z JYSK są świetnym rozwiązaniem - 4,35 
4. Koszyk na kosmetyki/rzeczy/ cokolwiek - jeden z nich o wymiarach 10/20/05 - 1,3 zł, drugi 14/24/8 - 2,61 zł 
5. Pomadka ALTERRA - 2 szt. - postanowiłam jeszcze raz skorzystać z promocji -55% i kupić najlepszą pomadkę na świecie - używam jej jako odżywki do rzęs i brwi i bardzo dobrze sobie z tym radzi. 4,99 -55%
6. Gumki do włosów - jak wiadomo gumki do włosów lubią znikać bardzo lubią się gubić - żeby nie mieć problemu typu 'nie mam żadnej gumki' zawsze kupuję 10 szt. na promocji w H&M (po 2 zł) 
7.  Fondue - można je robić zarówno z serem jak i z czekoladą (nie wiem co bardziej kocham :D) - koszt tej przyjemności to niecałe 17 zł 
8. Kurczaczki wielkanocne - wiem, że już po świętach ale 4 szt, za trochę ponad 5 zł to super deal! 
9. Skarpetki do balerinek - mimo, ze nie noszę balerinek to tych skarpetek to takich skarpetek jak najbardziej używam w sezonie letnim - 1,99 za parę 
10. Poszewki na poduszki - bardzo długo szukałam poszewek, które byłyby ładne i tanie. Jak już znalazłam to zawsze była to jedna, jedyna poszewka, więc jak tylko zobaczyłam 2 szt. to wzięłam je i pobiegłam do kasy. 4,99 / szt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz